Veliler, çocuklarının akademik durumu hakkında daha fazla bilgi edinmek ve öğretmenlerle birebir görüşmek ister. Ancak, okula giden ebeveynler genellikle öğretmenlerin yoğun programları nedeniyle bu tür görüşmeler için uygun bir zaman bulmakta zorlanır.Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından alınan yeni bir karar ile artık okul idarecileri ve öğretmenler veliler ile dijital randevu sistemi üzerinden görüşecek.e-Devlet Randevu Sistemi’nin devreye girmesiyle birlikte, veliler artık öğretmenlerin müsait olduğu zamanları kolayca öğrenebilecek ve böylece çocuklarının eğitimi hakkında daha bilinçli ve etkili bir şekilde iletişim kurabilecekler. Bu sistem, hem öğretmenlerin hem de velilerin zamanlarını daha verimli bir şekilde kullanmalarını sağlar.
Öğretmen -Veli Görüşmesi için Randevu Alma Adımları:
Randevu Nasıl Alınır?
1- Okul sitesinden "Okuldan Randevu Al" kısmı tıklanılarak öğrenci velisinin E-devleti ile sisteme girişi yönlendirilir.
2- E-devlet sisteminde; öğrencinin E-okulda velisi olarak tanımlı kişinin e-devlet şifresi ile giriş yapılır.
3- T.C. Kimlik numarası ve şifre girildikten sonra sisteme erişilir. Sistemde randevu alınacak"öğretmen ve randevu günü" seçilerek "Randevu Al" tıklanır ve randevu oluşturulur.